Menu
0543-534822
  • Budgetprijzen gegarandeerd

  • Grootste voorraad van Nederland

  • Tot 5 jaar all-in garantie

  • Duurzame LED oplossingen

Betalen

 

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen die betekking hebben op het onderwerp 'betalen'. Staat jouw vraag niet in onderstaand overzicht? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 


 

Op welke manieren kan ik bij Budgetlight mijn bestelling betalen?

Je kunt op diverse manieren bij Budgetlight je bestelling snel en veilig betalen. 

  • iDeal - Betalen via iDeal doe je gemakkelijk en snel. Na het plaatsen van je bestelling betaal je via de betaalpagina van je eigen bank. Wij gaan vervolgens direct aan de slag met het verwerken en gereedmaken van je bestelling.
  • Creditcard - Als je kiest voor een betaling via creditcard wordt de bestelling direct na betaling door ons verwerkt. Betalingen met VISA en MasterCard zijn gratis. Voor een betaling met American Express betaal je een toeslag van 2%.
  • Op rekening - Indien je als bedrijf of instelling bij ons een bestelling plaatst is het ook mogelijk om op rekening te betalen. Na het plaatsen van de bestelling wordt er een kredietcheck uitgevoerd. Bij een positieve kredietcheck wordt je bestelling op dezelfde werkdag verwerkt. Bij een negatief advies nemen wij binnen 24 uur contact op. Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je van ons de factuur per e-mail. De standaard betaaltermijn bij Budgetlight is 14 dagen netto. Vermeld bij elke betaling het ordernummer van je bestelling.
  • PayPal - Via betaling met Paypal wordt na betaling de bestelling direct verwerkt. Betalen via PayPal is gratis. Met Paypal kun je via je eigen account of creditcard betalen.


iDeal Visa Mastercard American express Paypal


 

Waar kan ik de factuur van mijn bestelling bekijken?

Wanneer de betaling van een bestelling is voltooid, ontvang je van ons automatisch een e-mail met daarin je factuur in pdf formaat. Tevens heb je de mogelijkheid om via je persoonlijke account facturen te bekijken. Deze kun je vinden onder de tab 'mijn facturen'. Heb je nog geen account? Deze heb je zeer eenvoudig en binnen enkele minuten al aangemaakt! 

 

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen terwijl ik de bestelling reeds heb betaald. Hoe kan dat?

Het is mogelijk dat er een betalingsherinnering wordt geactiveerd indien je op of na de vervaldatum hebt betaald. Wanneer je de betreffende factuur al hebt betaald, dan is er niets aan de hand. Dit wordt binnen 3 werkdagen in jouw persoonlijke account verwerkt en aangepast. Indien je een bestelling hebt gertourneerd, dan kan het zijn dat er sprake is van een overlap tussen de ontvangst van de retourzending en de betaling. Wanneer je producten aan ons hebt geretourneerd en ook op tijd hebt betaald, dan kun je de betaalherinnering negeren.

 

Mijn factuurverzoek is geweigerd. Wat kan er aan de hand zijn?

Indien je ervoor kiest om op rekening te betalen, dan dient de betaling altijd binnen 14 dagen te zijn voldaan. Voordat hier sprake van is voeren wij eerst een kredietcheck uit. Wanneer er sprake is van een afgekeurde kredietcheck, kan dit diverse redenen hebben. Zo kan er relevante informatie ontbreken, of er is sprake van onvoldoende krediet. Bij een afgekeurde kredietcheck neemt onze klantenservice contact op om de betreffende bestelling middels een andere betaalmethode te voldoen.

 

Mijn iDeal betaling is niet gelukt. Hoe kan dat?

Het kan voorkomen dat er sprake is van een iDeal storing bij jouw bank. Om te controleren of dat het geval is kun je op de volgende link klikken: https://availability.ideal.nl/. Je komt dan op een externe website van iDeal terecht. Hierop kun je in één handig overzicht de status van alle banken zien. Staat er een cirkel met een groen vinkje achter jouw bank? Dan is er geen sprake van een storing en is jouw iDeal betaling om een andere reden niet gelukt. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.

 

Ik heb de betaallink van mijn order nog niet ontvangen.

De betreffende betaallink van jouw order sturen we per e-mail naar je toe in de orderbevestiging. Dit doen we zodra de bestelling is geplaatst. Via de betaallink kun je vervolgens jouw bestelling afronden.