Vorige

Ruilen en retourneren


Heb je de verkeerde producten besteld? Deze kun je binnen 14 dagen na ontvangst naar ons terugsturen. Hierbij hoef je alleen de retourkosten te betalen. Wil je de verkeerd bestelde producten ruilen voor andere lampen of heb je een defecte lamp ontvangen? Dan betalen wij de verzendkosten voor de alternatieve verlichting. Om producten te ruilen of retourneren bij Budgetlight moet je een retourverzoek aanvragen. Hiervoor moet je ten eerste inloggen in je account:






Wachtwoord vergeten? Klik hier



Wat doe ik nadat ik ben ingelogd in mijn account? Lees verder

  • 1. Klik in het menu aan de linkerzijde van de account pagina op “Retouren”.
  • 2. Klik op “Plaats nieuwe aanvraag” en volg de instructies.
  • 3. Wanneer je verzoek is verwerkt ontvang je van ons een e-mail. Op de account pagina kun je het retourformulier vinden die klaar is om geprint te worden. Print dit document en voeg het toe bij het pakket.

Zijn er voorwaarden verbonden aan het ruilen of retourneren van producten? Lees verder

Voor het ruilen of retourneren van producten, stelt Budgetlight enkele voorwaarden:

  • De producten moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn.
  • De producten moeten verpakt zijn in de originele verpakking.
  • De producten moeten op het retourformulier genoteerd staan. Is dat niet zo dan kunnen wij het retourverzoek niet verwerken.
  • De producten moeten veilig teruggestuurd worden (inclusief de productstickers en handleidingen) om schade tijdens transport te voorkomen.

Indien je een product wilt retourneren wat verkeerd is besteld, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.


Mochten er vragen zijn naar aanleiding van bovenstaande of heb je extra advies nodig? Bel onze klantenservice 0543-534822 of stuur een e-mail naar [email protected] 

loading

Moment...

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen