Menu
0543-534822
  • Budgetprijzen gegarandeerd

  • Grootste voorraad van Nederland

  • Tot 5 jaar all-in garantie

  • Duurzame LED oplossingen

Verzending en bezorging

 

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen over het thema 'verzending en bezorging'. Staat jouw vraag niet in onderstaand overzicht? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 


 

Wat zijn de verzendkosten bij Budgetlight?

De verzendkosten zijn afhankelijk van je totale bestelwaarde en worden automatisch berekend in je winkelwagen. Hieronder zie je een overzicht van de verzendkosten die wij bij de verschillende bestelwaardes hanteren.

Orderwaarde (incl. BTW) Verzendkosten (incl. BTW)
€ 0 - 150 € 5,99
€ 150+ Gratis verzending

 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Hoe komt dat?

Indien je een bestelling nog niet hebt ontvangen, kan dit de volgende redenen hebben:

- Jouw bestelde product(en) uit de bestelling is / zijn nog niet op voorraad en worden zo snel mogelijk opnieuw aangevuld in ons magazijn.
- Jouw bestelling is verzonden, maar er is iets mis gegaan bij de vervoerder, waardoor de bezorging vertraging heeft opgelopen.
- De bestelling is nog niet betaald: Als er geen betaling heeft plaatsgevonden, blijft de bestelling in de wacht staan.

Je kunt altijd de status van een bestelling ook altijd controleren via je persoonlijke account of via de track en trace code die wij in een e-mail naar je hebben verstuurd.

 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Op welke dag en op welk tijdstip jouw bestelling wordt bezorgd kun je bekijken via de track en tracé code van de vervoerder. De link naar deze track en tracé code hebben we per e-mail naar je verzonden. Geen e-mail ontvangen? Check dan ook je spamfolder / ongewenste map. Wij versturen je bestelling pas op het moment dat alle artikelen in je bestelling voorradig zijn. Wanneer je op werkdagen een bestelling bij ons plaatst, doen we er alles aan om jouw order dezelfde dag nog te verzenden. Je kunt de status van jouw bestelling ook bekijken in het tabblad 'Mijn bestellingen' op je persoonlijke account. 

 

Kan ik producten ophalen of inleveren bij Budgetlight?

Het is helaas niet mogelijk om persoonlijk producten op te halen of in te leveren op onze locatie. Indien je producten wil retourneren, dan dient dit te worden gedaan via een officiële retouraanvraag. Dit kun je heel simpel en snel regelen via jouw persoonlijke account. Klik hier om naar onze speciale retourenpagina te gaan. Daar leggen we je stap voor stap uit hoe je een retouraanvraag indient.

 

Welke vervoerder bezorgt mijn bestelling?

Onze bestellingen worden standaard met PostNL bezorgd. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail de track en trace code van de vervoerder. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.

 

Kan ik mijn bestelling ook bij een PostNL punt laten bezorgen?

Ja, dat kan! In het checkout scherm van je bestelling heb je onder het kopje 'Verzending' de mogelijkheid om voor 'Pickup PostNL' te kiezen. Hier kun je op basis van jouw postcode de gewenste ophaallocatie selecteren.

 

Wat is de status van mijn bestelling?

Wil je weten wat de status van je order is? Log dan in op je persoonlijke account. Daar kun je de status van iedere bestelling volgen. Zodra een bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mail met daarin een track en trace link van de vervoerder. Met deze link kun je de bezorgstatus van je bestelling volgen en kun je zien op welke datum en tijd je pakketje wordt bezorgd. We verzenden je bestelling zodra alle artikelen in de bestelling op voorraad zijn. De beschikbaarheid van de artikelen kun je vinden op de productpagina van de bestelde artikelen.